hoe heet dit liedje?????

ik zoek een liedje dat ook in de film 13 going 30 wordt gespeeld het liedje gaat de hele tijd een beetje zo : " i wish you were a little bigger not just bigger but really really fat" en dat dan de hele tijd met andere woorden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk inderdaad dat het Milow is met you snd me.
Word veel op 3FM gedraaid.is een zanger uit België.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Milow-you and me (in my pocket)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
Nee die film is al veel ouder dan dat liedje en hij zegt: met andere woorden.
Je kan het heel makkelijk opzoeken met een ipod of phone of ipad met de app soundhound waarbij je neuriet en de app je liedje herkend. Ook zo een app is shazam hier bij zet je het liedje op, en herkent de app het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de volgende site staan de liedjes met songtekst die in de film worden gebruikt. Even overtypen in YouTube en na maximaal dertien keer heb je 'm als het goed is gevonden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt de lyrics ook gewoon intypen bij google, vind je bijna altijd het liedje