Hoe heet dit liedje?

Het is een heel snel liedje en de einde Van de titel is woe. Weet iemand wat de voledige titel is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
12 jaar geleden
Is het recent of van een paar jaar geleden? Wordt het gezongen door een vrouw, een man of een groep? Komt het uit de hitparade of is het een kinderliedje? We hebben echt meer gegevens nodig om te kunnen vinden wat jij zoekt. Snel en woe is veel te weinig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand gaat dat raden, je hebt nagenoeg geen info gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen onze Mop een mopje was?
Waf woef, waf woe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol EN scherp Ineke!! +

Antwoorden (2)

Song 2 van Blur?
Snel en veel woehoe..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Love like woe van The ready set ? Ik weet niet of je die bedoeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem, heel erg bedankt!