Hoe heet dit liedje?

ik wil graag de naam weten van een liedje, gezongen door een man, met mogelijk iets als "and I don't wanna go/i dont wanna know' ofzo erin. het genre is band-achtig, triest nummer, doet me een beetje denken aan een zwaarstemmige versie van gary jules. het liedje heeft een sterk piano geluid dat met het ritme van zijn stem meegaat. Als hij aan het begin van zijn solo die citaat (of een andere tekst wat erop lijkt) zingt gaat het zo van : 'and i dont wanna go.. oh-oh..yeah yeah (yeah yeah naar herhaling) hij zingt dit ritme dus een aantal keer,
het nummer is vrij triest, gevoelige stem maar de muziek rustig en niet al te dramatisch
iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Mario Winans - I Dont Wanna Know denk ik aan.

http://www.4shared.com/audio/fIouV1ry/Mario_Winans_-_I_Dont_Wanna_Kn.htm

Maar het zal wel niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe dacht eerst dat is gewoon Fugees-Ready or not maar het zijn wel samples daarvan.
New Found Glory - I Don't Wanna Know