Weet iemand welk liedje dit is?

Ik hoorde het vanochtend op de radio, het nummer had wel iets weg van House en volgens mij was het in het spaans/portugees. Het enigste dat ik me nog kan herinneren is dat er de tekst: Aha - haha in voor kwam en dat werd steeds herhaalt. Ik denk dat het een nieuw en bekend nummer is, misschien weet iemand mij te helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het nummer gevonden door de top40 lijst door te zoeken, het is Bob Sinclar ft Rafaella Carra - Far L'amore. Frans dus, niet spaans haha

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Misschien Get Spanish - De Jeugd Van Tegenwoordig ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt op site van zender wellicht playlist vinden. Op nummergemist.nl vind je het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien black and yellow,, weet alleen even niet meer van wie het is, sorry!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wiz Khalifi
Alexis Jordan met Happiness.