Wie kent dit lied? - Nederlandstalig

Een paar jaar geleden was er een nederlandstalig lied geschreven voor de kinderen in Afrika, of voor een natuurramp. (In ieder geval, voor een zeer groot aangrijpend iets...)

Kent iemand de titel en/of zanger van dit liedje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Het zou ook nog 'de Speeltuin' van Marco Borsato kunnen zijn, voor War Child.

Snotter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

band aid met feed the world
misschien bedoel je die.

Toegevoegd na 5 minuten:
had niet goed gelezen dat het nederlandstalig was maar dacht meteen dat bedoeld ze. niet dus.. sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederlandstalig.........?
Kristal
13 jaar geleden
klinkt heel nederlands ja ;-)) maar goed, ik weet het zelf ook niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens - is niet van mij hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had niet goed gelezen!!!
Artiesten voor Azië - als je iets kan doen
Ik hoop dat dat m is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Harald Heukers met Wat Is Liefde Nou ? Uit de Serious Request actie ?
13 jaar geleden
Misschien bedoel je "Was mij" van Marco Borsato, over kindsoldaten:
Er zit een klein en donker kind
Met z’n voeten in het zand
Het vuur ligt aan zijn zij
En het bloed zit aan z’n hand
Amadea