ik zoek een liedje met de volgende teksten erin.

diep in mij hart blijft er altijd een plaats voor.........ik hou nog steeds van jou,je weet dat ik van je hou,s,nachts ben ik een zaam,mocht ik maar eenmaal dichtbij je zijn,ik gaf mijn hart aan jou.......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.2K

Antwoorden (3)

Bedoel je misschien André Hazes- Diep in mijn hart, zie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ook dat deze het is! Paul de Leeuw heeft er ook nog een cover van gemaakt een aantal jaren geleden.
Jan smit mischien dat lijkt wel op een liedje van hem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoedelijk bedoel je "Ik wil bij je zijn" van Stampvast.

Ik gaf m'n hart aan jou, je weet hoe ik van je hou
in m'n hart blijf je zo lief, je verblijdt me, sta 's morgens op met jou
Jij bent m'n dag m'n nacht, jij bent m'n levenskracht
's Nachts ben ik eenzaam, mocht ik maar eenmaal toch bij je zijn

Diep in m'n hart blijft er altijd een plaats voor jou
Het enigst dat nog telt voor mij is dat je van me houdt
Als ik van je droom dan hoop ik dat ik dromen blijf
Ik hou nog steeds van jou ik wil bij jou zijn
Amadea