Kan ik mailen met het glazen huis?

Ik wil namelijk graag een plaat aanvragen met een verhaal. Op de site kan dat wel, maar daar krijg ik te weinig ruimte om mijn verhaal te doen. (Ik krijg steeds de melding dat mijn reden van aanvraag te lang is). Aan de telefoon vind ik dat het verhaal ook verdraaid wordt. Kan ik dat verhaal dus ook mailen o.i.d. naar het glazen huis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik zou zeggen zoek de Dj's op via Twitter of Hyves. Of bel met het Call Center 0909 1336 De mails van de dj's zijn Gerard@3FM.nl Giel@3FM.nl Coen@3fm.nl Als je ze zoekt via twitter is het: Coen3fm Giel3fm Gerardekdom Op hyves kun je gewoon hun naam intypen. en dan zie je ze wel. Ik zou eerlijk gezegd het Call center bellen. Maar mailen met het glazen huis kan niet. Ja je kan gewoon 3fm mailen via seriousreqeust@3fm.nl Let op deze is alleen voor vragen Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het Callcenter bellen kost 25 ct per minuut. Je kan een een sms sturen via 3333 Dat kost 25 ct P.o.b (Per ontvangen bericht) En anders moet je naar Eindhoven toe als je dan vraagt om een plaat en je geeft geld kan het ook zo. Ik was vorig jaar ook zo op de radio!

Toegevoegd na 4 minuten:
In de bron staat alles wat je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan via de site van serious request.