Weet iemand hoe dit liedje heet?

Als je op youtube kijkt en dan Summer Splash 2011 - Official Trailer intypt komt er een liedje in voor. Eerst wordt er duits gepraat en daarna komt een liedje. Ik zou graag willen weten hoe dit liedje heet. Alvast bedankt!
P.S. De link kan ik er niet bijzetten omdat ik op mijn ipod ben en dan klopt de link niet bij het filmpje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazekers :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen sounthound ?

Antwoorden (2)

ik denk dat je nein mann bedoelt

Toegevoegd na 1 minuut:
Van laserkraft 3d
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Urban Knights - Shut 'em down

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit nummer is nog nooit gepubliceerd. Vandaar dat je hem ook niet op youtube kunt vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn bron is de reactie van de persoon die de video geplaatst heeft en reageert op een vraag van iemand hoe het nummer heet:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oke. Bedankt!
Dan moeten ze maar snel ff dat liedje op youtube knallen :p