Ik zoek een nummer van een Finse folkrockband. Muziek lijkt op Sigur Rós.

Ik weet weinig over de band. Ze draagt een onuitspreekbare folkloristische naam. In de videoclip van het nummer rennen een stel halfnaakte jongeren door een bos. Ik meen dat de band nogal een reputatie heeft zich in rare uitdossingen te hullen tijdens hun optredens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus?
nee da's te metal
dan heb je nog Hedningärna en Svetogorsk die mij bekend zijn.
De clip dit je echter beschrijft lijkt op één van GÅTE / Gaate; 'sjaa attende'
succes, ik ben benieuwd welke band je bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn vast de leden van Korpiklaani met Spirit of the Forest/white threes. Vrij veel clips zijn in het bos opgenomen.

Groet:Zoekertje