Wat is het gele balkje in de afspeellijn van een youtube filmpje

Dat rode balkje is voor het bufferen en afspelen, maar er staat ook een klein geel balkje bij, waar is die voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (2)

Dat gele balkje is van de reclame voor het filmpje, hoe lang dat nog duurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
De meeste Youtube filmpjes hebben 10-30 seconden reclame voordat je het gewenste filmpje te zien krijgt.
Kimath
12 jaar geleden
Als je bedoelt die lange gele lijn tijdens de reclame: Zie antwoord hierboven ;)

Maar volgensmij bedoel je dat kleine gele streepje tijdens het filmpje zelf, dat wist ik ook heel lang niet.
Dat streepje geeft aan wanneer er een advertentie verschijnt, dus zodra dat rondje bij het gele streepje is, verschijnt er een advertentie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Owja, zo'n streepje heb je ook nog :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DeZe ja tnx