Ik schat dat het 0,0001 % van de Nederlandse bevolking is. Op dit moment heeft Nederland 16.678.461 inwoners. Dat komt neer op 1667 accordeonisten.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan sinds gisteren ook accordeon spelen, althans ik heb er een gekocht en ik krijg er muziek uit. Ik weet niet of je dat al wist c.q. mee had geteld, maar dan zijn het er dus toch al snel 1668.
Amadea
12 jaar geleden
Ergens muziek uit kunnen krijgen betekent nog niet dat je dat instrument kunt bespelen....