Wie is deze Arabische zangeres?

Op TV zag ik een videoclip van een supermooie dame met een geweldige liedje. Maar ik zou graag haar naam willen weten. Op het einde van de clip zie je 'Sherif Sabri' in beeld staan. Na enig opzoekwerk ontdekte ik dat dat de naam van de producer is en niet de naam van de zangeres. Iemand een idee wie dit is?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ook Shazam gebruikt maar spijtig genoeg vind de app niets.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Amal Maher met het lied Rayeh Beya Feen, bedank me later ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
en inderdaad een knappe haha, tevens een egyptische dame