waar kan ik gratis en makkelijk muziek downloaden zonder dat ik er een speciaal programma voor nodig heb zoals limewire?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (6)

http://www.youtube-mp3.org/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Type in Google bijvoorbeeld "grenade mediafire"
Dan zie je snel een stel links met mp3 er achter staan, klikken en voila.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb downloadprogramma Ares. Hiervoor betaal je een paar euro (5 euro ofzo), daarna kun je onbeperkt muziek downloaden.
Limewire is inmiddels uit de lucht.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik download alles gratis via isohunt ,dit moet je samen doen met het programma Vuze,hiermee wordt he gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met torrentsites en een torrent downloaden is het het makkelijkste en beste, echter heb je dan toch wel een programma.

Websites waar je torrents af kan halen zijn er veel, maar Piratebay blijkt de betrouwbaardste :) Minder interne virussen en de torrents worden in degaten gehouden door moderators en beheerders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer Ubuntu (heb je meteen geen last meer vaan virussen) en gebruik torrentsites als Btjunkie, Piratebay, Mininova, etc.
Te vinden als je op Google 'top25torrentsites' intoetst.
Veel luisterplezier