Welke Nederlandse Band/Artiest is of was internationaal het bekendst?

Ik zat zelf te denken aan 2 Unlimited, Golden Earring en After Forever.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.7K

Het beste antwoord

De twintig meest opvallende individuele activiteiten/successen in 2006:
Uit het onderzoek komen de volgende artiesten/groepen naar voren: After Forever,
Andre Rieu, Armin van Buuren, Candy Dulfer, Fedde LeGrand, Ferry Corsten, 4 Strings,
Gathering, Green Lizard, Sander Kleinenberg, The Nits, Jan Smit, Peter Pan Speedrock,
Hans Theesink, Tiësto, Van Katoen, Voicst, Within Temptation, Zuco 103, zZz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje :)

Andere antwoorden (10)

Ik denk André Rieu. Golden Earing's 'Radar Love' hoor je nog vrij veel in de VS. 2 unltd vooral op de '90 parties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de jaren 70 Shocking Blue
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DJ tiesto is erg wereldberoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat erg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, wereldberoemdheid gaat gewoon over zoals een zuchtje wind een kaars kan doven...
Andre rieu is toch wel de bekendste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anouk doet het ook redelijk goed in de vs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 unlimited.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Within Temptation is ook erg bekend in het buitenland, ik geloof dat ze in landen as Brazilie of Mexico ofzo gigantisch populair zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou zeggen Armin van Buuren.
Al een paar keer achter elkaar de nummer 1 DJ van de wereld.
Maar Europa is vooral van de DJ's.
In Amerika en Azië ligt de DJ-interesse al lager.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK geloof dat Doe Maar commercieel het beste was, maar DJ Tiësto is denk ik wel de bekendste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Doe Maar internationaal ??
Ik denk aan de groep "Focus" .