Deze Zuid-Koreaanse boyband is in Azie erg populair.
Vooral in 2008 bereikte ze hun hoogtepunt met hun eerste single "Noonan Neomu Yeppeo (Replay)”. Ze hebben al vele awards gewonnen en zelfs een eigen realitysoap gehad.

In Azie zijn deze jongens dus best bekend, maar in de rest van de wereld een stuk minder.
Ze zijn tot op heden grotendeels hun carriere nog daar aan het opbouwen. Vorig jaar hebben ze wel opgetreden tijdens de SM Town World Tour (een groot concert met vooral bands uit Aziatische landen) in LA. Dit gaan ze dit jaar weer doen in LA. Verder hebben ze geen plannen om naar Canada/Amerika/Europa te gaan.

Als ik hier (http://top40.about.com/od/top10lists/tp/asianboybands.htm) kijk naar de top 10 van Aziatische Boy Bands staan ze op nummer 6. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor de gemiddelde Nederlander vrij onbekend, haha.

~ xRowan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou blijkbaar niet zo heel bekend want ik heb er nog nooit van gehoord en ik ken heeeel veel artiesten/ bands