Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Deze Zuid-Koreaanse boyband is in Azie erg populair.
Vooral in 2008 bereikte ze hun hoogtepunt met hun eerste single "Noonan Neomu Yeppeo (Replay)”. Ze hebben al vele awards gewonnen en zelfs een eigen realitysoap gehad.

In Azie zijn deze jongens dus best bekend, maar in de rest van de wereld een stuk minder.
Ze zijn tot op heden grotendeels hun carriere nog daar aan het opbouwen. Vorig jaar hebben ze wel opgetreden tijdens de SM Town World Tour (een groot concert met vooral bands uit Aziatische landen) in LA. Dit gaan ze dit jaar weer doen in LA. Verder hebben ze geen plannen om naar Canada/Amerika/Europa te gaan.

Als ik hier (http://top40.about.com/od/top10lists/tp/asianboybands.htm) kijk naar de top 10 van Aziatische Boy Bands staan ze op nummer 6. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor de gemiddelde Nederlander vrij onbekend, haha.

~ xRowan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou blijkbaar niet zo heel bekend want ik heb er nog nooit van gehoord en ik ken heeeel veel artiesten/ bands
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding