Maak een leuke opname van het spelen en zet het op youtube. Via youtube zijn al velen ontdekt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instrumentale muziek maken.

Zoals bv

Man ore Astroman ( hun zingen heel af en toe meer praten dan zingen)
Dick Dale
Of zoiets als het rosenberg trio

Toegevoegd na 50 seconden:
Dus jezelf heel erg onderscheiden en origineel te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Demo opnemen en naar magazines opsturen. Iemand in de band hebben die goed kan netwerken en socializen is ook erg handig. En heel veel spelen en proberen bij grotere bands ih voorprogram te spelen, en desnoods zien of je mee kan op tour met hen.