ooit is er een keer een antwoord geweest op de vraag "welk liedje is dit ?" er werdt toen geantwoord ga naar die site en zing je liedje in je micro-

on en je krijgt te zien welk liedje + artiest het is. Mijn vraag welke site is dit ??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ik ken alleen Tunatic, maar dat is software die hetzelfde zal moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bedoel je deze site: http://www.midomi.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in het bezit van een Android gestuurde smartphone,waar een app op staat,wat behoorlijk overeen komt met hetgeen U wenst. De naam is Soundhound en werkt ook op een I.O.S gestuurde smartphone. Interesse of nieuwsgierig geworden ? Hieronder staat de link. Náást het "gewoon "zoeken naar de naam van 'n band,artiest(e) of titel van een mooi nummer,kunt U tevens zelf "hummen,stukken van een liedje zingen - meestal het refrein of zo ..Veel plezier !

http://www.soundhound.com/

Muzikale groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
app voor oa Ipone ; Shazam
hou je Iphone bij de speaker, ff wachten en je krijgt de gegevens in beeld