Ik ben op zoek naar een liedje. Het gaat (enigszins fonetisch): Monday is .., But Friday, is the last day. Doubleyou ie ie kee ie en die, it's weekend

Was op de radio ergens tussen 1998-2003 denk ik...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2K

Het beste antwoord

Arling & Cameron - Weekend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DAT IS HEM!!! DANK JE DANK JE!!!

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, nee... lijkt er op, maar is het niet... Mijn liedje draait meer om het refrein: (het woord 'weekend' in het engels gespeld): Doubleyou, Ie, ie, kee, ie, en, die, it's weekend. Erg vrolijk nummer... Iemand een idee?