Ik zoek een liedje, Het is een jonge rond de 19-20 donkerblond haar. Volgens mij uit de UK.. (wellicht een tweeling want aan het eind staan er 2 jong

Staan er twee jongens. Het is een beetje house/ uk garage.. de clip lijkt op die van Justise met DANCE. Het is een beetje uptemp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Bedoel je misschien sun in my pocket van Locnville ? Dat is namelijk een tweeling met een dance achtig nummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super..!!! Bedankt voor alle antwoorden maar het is inderdaad Locnville :D

Andere antwoorden (1)

Bedoel je het duo Jedward?
Dat is een blonde tweeling, hun meest recente nummer is Lipstick.