hoe "echte" dansschoenen antislip maken, zonder er een rubberzooltje onder te plaatsen ?

onze dansinstructeur liet mij weten dat er een product is dat er een product bestaat om de originele haartjes van dit schoeisel weer terug recht te krijgen zodoende dat je minder wegglijdt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.7K

Het beste antwoord

Je kunt voor je gaat dansen een aardappel doorsnijden en dan flink met de binnenkant van de aardappel over je zolen wrijven ,daar worden ze ook ruwer van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Suède (opgeruwde leren zolen) zolen: ofwel danszolen, zijn op heel veel vloeren goed te gebruiken. Deze zolen kan je glad of stroef maken d.m.v. een dansschoenen borstel. Door het dansen op verschillende vloeren verzamelt zich een heleboel vuil onderaan de zool, van vuiligheid tot was die vaak op houten vloeren ligt. Als je deze plak verwijderd, zijn je zolen weer als nieuw! Goed borstelen, niet te zacht! Mensen denken vaak onterecht dat dan de zool te snel slijt. Vaak is de schoen zelf eerder op, dan de zool ze zijn ervoor gemaakt om te borstelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een dansschoenborstel kun je ook online bestellen:
http://www.danswinkel.nl/supadance-dansschoenen-borstel
Kost 7,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dansleraar strooide nog weleens wat geschaafd kaarsvet op de vloer waar je dan af en toe doorheen kon lopen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik mijn dansschoenen gladder wil, plak ik er een stukje ducktape onder de hak en teen. wil ik ze juist ruwer, plak ik er een of twee stukjes plak vilt onder ( van dat spul waar je ook figuurtjes uit kan knippen om op t shirts te bedrukken)
werkt heel goed en is niet duur en niet veel werk

veel dansplezier..