Ik zoek de titel en artiest van een nummer

Ongeveer een jaar of 4/5 geleden heb ik een clip gezien en nummer gehoord. Het enige wat ik nog weet is dat het een pop achtig Frans/Spaans liedje was. Een vrouwenstem zong. In de clip waarin 2 zussen een van rond de 20 en de ander 15 wegliepen van huis oid. Aan het eind van de clip ging de oudere zus alleen in een bus weg en liet het jongere zusje alleen achter ergens op een halte op het platte(Franse) land. In de tekst van het nummer kwam één zin heel vaak voor(het refrein) En dit was volgens mij ook de titel van het nummer. Ik hoop dat mensen me verder kunnen helpen zit al tijden te malen op de titel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Moi lolita misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is m
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha weet ik er eens een, hebben jullie het al goed ;-)
+
Als je in die clip ook kan herinneren dat de oudste heel erg sensueel in een discotheek danst dan is het Moi Lolita van Alyzée Jacotey.