http://www.youtube.com/watch?v=sutSqLtciwY Hoe heet dit nummer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen antwoord maar wel een kleine note van mij: Soundhound kent deze plaat ook niet. Is het wel een officieel nummer vraag ik mij af. Hopelijk een handige tip voor de volgende die hier wel met zekerheid een antwoord op kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shazam herkent hem ook niet. Ik denk dat dit dan inderdaad een nummer is wat speciaal hiervoor is geschreven/gemaakt en voor de rest dus nooit openbaar is gemaakt.

Het beste antwoord

Op het moment,dat ik naar deze trailer keek moest ik meteen denken aan Mike Oldfield..dé meester op het gebied van deze synthesizer-sound. ( Zie video)

Logischerwijs ook nog aan deze 2 :

Jean Michel Jarré

http://www.youtube.com/watch?v=Qjiz2R2j-LE&feature=related

Vangelis
http://www.youtube.com/watch?v=0pejkQMNxdg&feature=related

U zult Uw zoektocht dus in deze "hoek " moeten kunnen vinden. Moet gaan lukken want het gaat nooit vervelen..deze mystieke,zweverige sf-achtige muzieksoort(en) Verder mogelijk nog eens alle Lp's afspelen van Pink Floyd..kan ook zeer aangenaam zijn.

Muzikale groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is die muziek gecomponeerd door Hans Zimmer. Maar hij heeft zóveel filmmuziek gecomponeerd, dat je het toevallig zou moeten kennen om te titel te kunnen vermelden. Hier een voorbeeld om de gelijkenis te kunnen horen:
Amadea