Welke goedkope instrumenten zijn er, waarmee je een deuntje kan intoetsen en opschrijven in hele en halve noten?

Vroeger had ik een piano. Daarmee kon je een deuntje die in je hoofd zat spelen en opschrijven in noten a t/m g inclusief halve noten, of do re mi la sol la ti, maar dan wel met halve noten erbij. Dat is van belang als ik een vraag stel welk nummer bij een deuntje hoort.

13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Voor € 50,- kun je al een keyboard kopen met een midi-poort. Die kun je op je Pc aansluiten en met een sequencer programma kun je dan hetgeen je gespeeld hebt uitprinten in bladmuziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gitaar, ik weet niet of hij er nog is maar bij de aldi was een elektrische gitaar 50 euro en hij is best goed!