Weet iemand ook wanneer Shakira in nederland komt voor een concert ( of Lady Gaga )?

Ik wil dolgraag met mijn beide dochters heen! Hoe kom ik eigenlijk aan kaartjes en wat kosten ze? ( Indien er een concert is uiteraard )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

Op ticketmaster.nl staan alle (in ieder geval heel veel) concerten dus daar zou het te vinden moeten zijn of ze optreden en waar en hoeveel het kost. Daar kan je ook kaartjes bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lady Gaga komt voorlopig niet naar Nederland....haarb nieuwe tour en data kun je vinden www.ladygaga.com
daar wordt de evenement bij gehouden.
Ik ben vorig jaar naar Gaga in Ahiy geweest,staanplekken...kosten tussen 100-200 euro!!!!maar 200 euro kaartjes vaan verkregen bij ticketboxen die ze duur maken

Toegevoegd na 34 seconden:
overigens de moeite waard!!! een mega spektakel show!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop alsjeblieft je kaarten bij een officieel verkooppunt!

Zolang mensen 4x teveel betalen bij blijven die grote oplichters bestaan.