Hudson HF1DXLH Electro Acoustic Guitar

Is dit een goede gitaar om serieus maar niet professioneel op te spelen.
Ik speel namelijk alweer een jaartje elektrisch en ben dus op zoek naar een redelijke akoestische gitaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Probeer hem uit zou ik zeggen.
Als hij bevalt dan is hij goed genoeg voor jou. Neem wel iemand mee die er verstand van heeftzodat die in ieder geval kan zeggen of hij het waard is.