waar kan voor een goedkope prijs ontzettend veel plectrums kopen?

wil een schilderij maken zoals de bekende jimi hendrikx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

Zoek een fabrikant op en vraag wat ze met de afgekeurde plectrums doen. Ik neem tenminste aan dat er best een foutje in mag zitten
11 jaar geleden
Als het goedkoop moet, kom je als snel bij Chinezen. Bij afname van grote aantallen kosten ze vanaf een dollarcent of 4.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je bij die website ook als particulier kunnen bestellen?
Maak een "inleverpunt" of "inzamelpunt" (bij je thuis ofzo) en hang overal advertenties neer. Bij muziek scholen, gewone scholen, bejaardentehuizen, frietzaken en misschien zelfs een klein stukje in de krant.

Ook kun je emmers met een spleetje in de deksel op scholen of elders neerzetten met de tekst; heeft u nog oude plectrums thuis die u niets meer deren, gooi ze dan in deze emmer zodat ik een schilderij kan maken zonder er verf op te smeren :p hartelijk dank voor het doneren ;)

Dit kost je wat inkt, 6 emmers en een uurtje fietsen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gitaristen hebben vaak geen plectra te over, sterker, ze raken ze steeds kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar staat dan wel tegenover dat veel mensen (totaal overbodige) plectrums hebben. Gewoon van dat keertje dat die persoon met de gitaar kwam, van de gitaar die op zolder ligt etc. :-)
marktplaats, daar verkopen ze vaak in grote aantalen

bijv

http://muziek.marktplaats.nl/instrumenten-toebehoren/573467252-100-kwaliteit-plectrums-mix-17-95-euro-inclusief-versturen.html?return=eJw1jdEKgzAMRf9F0EdtK2OjIjL%2FpGg3i62GJmVjY%2F%2B%2BlLm3c29O

18 cent per plectrum is vrij goedkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 25 euro heb je de PickMaster Punch. Dan kun je zelf uit allerlei dun plastieken voorwerpen, zoals je oude bankpasjes of groentebakjes je plectra maken. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb hier op een vertrouwbare populaire chineze gadgetsite dit gevonden

http://www.dealextreme.com/p/plastic-guitar-bass-picks-24-piece-color-assorted-43954?item=36

je kunt nog even verder kijken op die site ik kan je in ieder geval verzekeren dat je niet word opgelicht.

houd wel rekenig met een (gratis) verzendingstijd van soms 2a3 maanden maar soms ook een paar weken.
verschilt