Wanneer en hoe is de ''rivaliteit'' tussen Metallica en Megadeth opgelost?

Ze stonden opeens samen op het podium? Ik heb de documentaire ''Some Kind of Monster'' gezien, maar daar kon ik het niet uithalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

de band megadeth als geheel heeft geen rivaliteit met metallica. alleen dave mustaine heeft in metallica gespeeld.

qua populariteit is er ook niet echt een wedstrijd gaande. metallica is een stuk populairder dan megadeth. altijd geweest en dat zal ook wel zo blijven.

dave mustaine is intussen christen geworden, wellicht heeft dat hem milder gestemd naar zijn metallica bandmaatjes. in SKOM is duidelijk te zien dat james hetfield vooral een goede omgang heeft met dave mustaine. kirk hammet moeit zich niet met de discussie maar is vrij zachtaardig van persoon.

alleen lars ulrich laat zich wat laatdunkend uit over dave mustaine in SKOM na de therapiesessie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is die opgelost dat? Ik haat dave nog steeds XD.