Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het muziekje dat bij Bol.com in de wachtstand afgespeeld wordt, en is dit ook als ringtone te verkrijgen?

Toen ik vandaag met Bol.com belde en moest wachten tot ik mijn bestelling kon gaan uitvoeren, kreeg ik een heel leuk stukje muziek te te horen,welke ik dolgraag als mijn ringtone wil gaan gebruiken als ik gebeld wordt. Wie weet wat de uitvoerende artiest is of de titel van dit muziekje. Eventueel als antwoord een video°filmpje op youtube of zo bij het antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zal heel lastig worden om daar een antwoord op te krijgen. Het is bijna uitgesloten, dat Bol.com maar één muziekje gebruikt, om de wachttijd voor klanten wat te plezieriger te maken. Mensen die regelmatig contact zoeken met Bol.com zouden dan steeds hetzelfde muziekje horen, en dat zou snel gaan vervelen.

Het ligt voor de hand, dat Bol.com een verzameling van misschien wel 100 muziekjes heeft, die steeds willekeurig worden afgespeeld.

Als je het precieze tijdstip weet, zou je een poging kunnen wagen, en bol.com een mailtje kunnen sturen met je vraag. Of het te achterhalen valt, dat kan ik niet garanderen, maar niet geschoten is altijd mis.

Je zult vast antwoord krijgen, want bol.com wil natuurlijk graag tevreden klanten. Als je ook nog wat details vermeldt in je mail (soort muziek, door man of vrouw gezongen), is de kans best groot dat iemand van de klantenservice je even wil helpen bij je zoektocht.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding