Ik zoek het nummer wat altijd met serious request word gedraaid. Nummer waarin een man verteld over het leven en advies geeft. Nummer duurt min 5min

Nummer word elk jaar wel afgespeeld met Serious Request. Het nummer duurt behoorlijk lang en word meestal maar enkele keren gedraaid. In het nummer spreekt er eigenlijk continu een man die over het leven verteld. Nummer duurt wel 5min denk ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Everybody's free (Wear sunscreen) van Baz Luhrmann.