Weet iemand uit welke videoclip deze screenshot is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het wel, het moet alleen nog even boven komen drijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga helemaal uit mijn dak als jullie hem weten, ik kom er maar niet bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat al een hele tijd op mijn computer, ik vond dit een grappig moment en nu wil ik weten waar hij vandaag komt. Ik kom er maar niet op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom er maar niet op, ook al druk gebladerd door allerlei clips in die richting, maar nee. Met wat mazzel schiet ik vannacht omhoog uit m'n slaap en roep ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De afgebeelde persoon is denk ik een Wodaabe, Peul of Fulani. Dan gaat het om west-Afrika - maar de zanger hoeft natuurlijk niet per se westafrikaans te zijn. En in elk geval iemand die in Europa een hit heeft gehad, eind jaren tachtig of in de jaren negentig. Maar het is niet Wes (ik had eerst Alane in m'n hoofd maar dat is het niet), Mory Kante, Baaba Maal, Angelique Kidjo, enzovoorts
Heb op Wikipedia de lijst daargenoemde Afrikaanse muzikanten bekeken op zoek naar een AHA! Maar nee.
Op Youtube eens gezocht op de stamnamen, met het idee dat er misschien bij een clip verteld zou worden dat de dansers van stam X zijn.
Rings a bell anywhere?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk toch dat het een Wodaabe is, dan zou het gaan om Niger, Kameroen, Centraal Afrikaanse Republiek, Nigeria, anders dan ik eerst dacht.
Ik zit inmiddels te stampvoeten omdat ik het niet weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, ik stel het echt enorm op prijs wat voor een moeite jullie ervoor doen! Nu begin ik nog meer benieuwd te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok sorry mensen, ik heb hem zelf gevonden. En hij is helemaal nog niet oud. Maar misschien komen ze ook nog in een oudere video clip voor. Aanschouw: http://vimeo.com/m/#/12010483
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eerst ook dat het Wes of Alane of iets ouders was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het een man uit de masai mare stam(kenia)...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry dat was een mobile link, dit is hem: http://vimeo.com/12010483
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, ik was overtuigd dat ik het uit een andere clip kende, want de muziek die je noemt ken ik helemaal niet.
Maar ik ben helaas ook niet wakker geworden met zo'n lampje boven m'n hoofd, dus ik laat het er nu maar bij ;-)

Antwoorden (2)

Is dit niet van een Grace Jones videoclip?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kanye West - Love Lockdown

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die man om screen shot is iemand uit de masai mare. Deze clip bevat mensen van een andere stam..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die clip die we zoeken is veel ouder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, het was het eerste wat in me opkwam.