Hoe heet deze zangeres?

Het gaat om een zangeres die 1 of 2 hits had een jaar of 10 geleden (misschien zelfs langer). Het was geloof ik een Britse getinte zangeres die een redelijk lage stem had. Haar bekendste liedje ging over mannen die teveel te koop lopen met mooie auto's, horloges (er kwam een rolex in voor) etc. Ook was er volgens mij een gedeelte dat op een basketbalveld plaatsvond en de zangeres droeg geloof ik een blauw trainingspak. Weet iemand toevallig wie ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Het beste antwoord

Miss Dynamite

Toegevoegd na 9 minuten:
Oeps, ik had eerst de verkeerde video. Deze is het geloof ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dankje!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan! :)

Andere antwoorden (2)

shania twain
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Waarom? Heb je er een videolink bij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt niet eens in de buurt, hahaha!
Tracy Chapman misschien?

Toegevoegd na 48 seconden:
Of met een ander liedje dan Fast Car ...