Ik zoek een site waar ik gratis een verjaardagsliedje op naam kan downloaden. Waar kan ik zo'n site vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zoek een MP3.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
17.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De gratis liedjes die ik ken zijn meestal prut. Ik zou zeggen, trek een paar euro uit voor een super leuke! bv www.liedjemetnaam.nl

Het beste antwoord

er is een site (weet niet of die nog bestaat) die heet remix.nl en je kunt je eigensong maken met eigen texten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien een idee om een liedje op YouTube te zoeken? Met de YouTube Downloader kun je de video op je pc zetten en daarna de muziek er uit filteren en als apart MP3-bestand opslaan:
http://youtubedownload.altervista.org/
13 jaar geleden
Misschien toch iets persoonlijker als je het zelf opneemt? Zo'n sites zijn moeilijk te vinden, en meestal niet gratis (ik heb het geprobeerd met een ringtone van mijn naam, maar alles koste geld...