Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Naam van een nummer? (Beck Hansen)

Ik heb vandaag een oefen examen muziek gemaakt en het ging over een nummer van "Beck Hansen". Alleen de titel is mij helaas onbekend en omdat het nummer nu al de hele dag door mijn hoofd spookt vroeg ik mij af weten jullie de titel?

Het nummer is van Beck Hansen, het into met elek. gitaar, drums, (bas gitaar), saxofoon/trompet en een soort raar synthesizer melodietje erdoor. Het nummer is een beetje depri, gaat geloof ik over de dood en in de bridge (denk ik) zing hij erg hoog: "I don't wanna die tonight".

Hopelijk is de beschrijving zo duidelijk genoeg,
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij: "Nicotine & Gravy"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ja dat is het goeie nummer bedankt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi, graag gedaan!

Andere antwoorden (1)

Als je op google zoekt: "Beck Hansen i don't wanna die tonight'', vindt je hem, tweede link. Daar staat in: 'Nicotine & Gravy', men gaat vervolgens naar youtube, typt 't in, vindt een filmpje. En dan luisteren. Ik plak link wel even in de brondinges.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had al het een en ander geprobeerd maar daar niet aan gedacht, een handige tip voor de volgende keer! +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding