Wat is het beste programma om elektronische house muziek mee te maken??

Bijv. Cubase?Fruityloops?etc...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Fruityloops XXL 8 is the best program to do it...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reason is zeer uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt verschillende programma's zoals je zelf al aangeeft.

Mijn voorkeur gaat uit naar Reason maar je hebt wel even tijd nodig voordat je het door hebt.

Het voordeel van Fruityloops is dat er best wel veel VST plug-ins voor zijn geschreven en het is op zich best wel een makkelijk programma.

Daarnaast kun je alle VST plug-ins ook gebruiken in Cubase alleen is Cubase iets moeilijker om mee te werken.

Het beste, meest stabiele en dan ook meteen het duurste programma is Cubase.