Wat is het nummer is uit de Centerparcs reclame "zeg ja" (2019)?

Weet iemand wat dat nummer is uit die center parcs reclame "zeg ja" (2019) ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Muziek
4.1K
Amadea
4 jaar geleden
Kun je een link geven naar waar die reclame te horen is? Ik heb een tijdje gezocht, maar krijg 'm niet gevonden...

Antwoorden (2)

Mooi is die he. Fijn om te weten dat er nog meer mensen met smaak en liefde voor muziekstukken zijn. Het is een stuk uit een stuk van Mozart genaamd requiem. Letterlijk een stuk dus haha want het nummer duurt officieel super lang. Ik ga ervan uit dat Centerparcs daar dan ook op heeft ingespeeld. Maar goed niettemin een pracht nummer, u zou hem eens helemaal moeten luisteren.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het lijkt erop dat sinds 2018 telkens dezelfde muziek wordt gebruikt in die serie reclames. En dat is dan het "Lacrimosa dies illa" uit het Requiem van Mozart, Köchels Verzeichnis 626.

Is dat het wat je bedoelt? Zo niet, dan graag een link plaatsen van de bedoelde reclame, zodat wij kunnen horen waar het om gaat.
Toegevoegd op 29 augustus 2019 22:49: video
Amadea