Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik onbekende muziek downloaden? (reggae) Ik heb een aantal nummers die ik nergens kan vinden, en ik wil ze graag op mijn mp3 speler zetten.

Een voorbeeld is: Christopher martin - Paper loving
Op youtube is het geen probleem om te vinden maar dat is meestal van slechte kwaliteit.

Ik weet dat het niet helemaal legaal is om muziek te downloaden maar als ik het al niet op internet kan vinden ga ik niet eens proberen in de platenbakken te zoeken..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan youtube converter downlauden of alleen converter om dat liedje te downlaoden er moet een orgineel bestand te vinden zijn.
google.nl ( Cristoper martin - paper loving mp3 type dat in op google!
succes.
anders word het goed op reggea sites zoeken!

Toegevoegd na 8 minuten:
Www.dahmirecordz.com - Www.wegotitfirst.com zijn der 2 vanmij ;) type in bij google. Ilovereggea
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vashudev, dankjewel! ik heb uitgevonden dat niet met elke youtube downloader alle kwaliteit verloren gaat.
Ook leuke sites!

Andere antwoorden (2)

ik gebruik meestal (u)torrent en dat is erg uitgebreid.
verder heb je allerlei websites die je kunnen helpen muziek van youtube te downloaden maar dat is slechte kwaliteit,sorry,verder kan ik je ook niet helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van youtube. Kijk op google em zoek naar freeyoutubeconverter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding