Wie schreef Hilda van Rob de Nijs?

De tekst zal wel Belinda Meuldijk zijn, maar wie schreef de muziek? Ik dacht altijd dat het origineel een Franstalig nummer is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat? We doeken GV op en gaan met z'n allen op Google!
Geweldig idee van je, ALLES staat erop!
We hebben GV niet meer nodig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen dank hoor? Waar kan ik de songteksten voor: joop doderer mustapha vinden? Dat is een goeie vraag die je haast niet kunt vinden en zeker niet als eerste resultaat op google door een simpele zoek opdracht. Nogmaals, geen dank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongeacht of het een goed of een fout antwoord is doet iemand hier zijn best voor je en krijg je zo'n reactie. de groeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard heb ik zelf ook al gezocht op Google, maar vond niet wat jouw link aangaf.
Die tekst aan het einde van je link "was dat zo moeilijk?" deed het 'm.
Mijn vragen zijn al eerder verwijdert en daar zat ik al met gekrulde tenen op te wachten. Of in ieder geval op een negatief bericht, vandaar mijn reactie.
Neem me niet kwalijk.
En bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
excuses daarvoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het valt me op dat heel veel vragen via google beantwoord worden. maar daar is toch niets mis mee? waar ik me persoonlijk aan erger zijn de wiki antwoorden, alsof die zaligmakend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is ook de meest logische plek om je antwoorden te kunnen vinden, wanneer je het daar niet vind dan kun je het hier stellen. aangezien deze als eerste resultaat kwam ging ik er bij deze vraagsteller vanuit, niet gezocht te hebben
Rob de Nijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hij schrijft zelf de teksten niet dat deed belinda meuldijk altijd voor hem.
De componist van het lied heet Gerard Stellaard.
De tekst is niet geschreven door Belinda Meuldijk, maar Tineke Beishuizen heeft het in het Nederlands herschreven naar de tekst van John Ellis. Het origineel is namelijk geen Franstalig nummer, maar een Engelstalig. Namelijk: "But if you leave me", uit 1979.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
???....eh..en wie heeft de Engelse versie uitgevoerd??
Je hebt bijna het beste antwoord gegeven!
:p