Hoe heette dat bekende nummer met al die op hun fiets rond rijdende gastjes ook alweer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je die nummer waar ze met maskers op enzo door de stad fietsen

Het beste antwoord

Kings and Queens - 30 Seconds to mars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bicycle race van queen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik herinner het me alweer
her was arcade fire
Was dat niet een nummer van N.E.R.D?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de clip van Lapdance van N.E.R.D. rijden ze inderdaad op fietsen. Tussendoor wat tricks etc.. Heb je wat meer info dan alleen gastjes die rond rijden op hun fiets?