waar kan ik de beat vinden van het nummer: duitsers hier duitsers daar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Youtube.
Is het overigens niet de instrumentele versie van Dragostea din Tea?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Je geeft pas een goed antwoord als je ook de moeite neemt om dan op Youtube op te zoeken waar, en die videolink dan aan je antwoord toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en me helemaal rot zoeken naar een instrumentele versie van een nummer dat niet bestaat?
Daarom vraag ik of hij niet de instrumentele versie van Dragostea din Tea bedoelt.
Als jij zulke goede antwoorden geeft, waarom zoek jij het dan niet op?
Amadea
13 jaar geleden
Als het niet bestaat, waarom geef je dan antwoord? Dan kan je beter een reactie bij de vraag plaatsen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of hij niet bestaat, maar als hij wel bestaat staat hij ongetwijfeld op Youtube.
Amadea
13 jaar geleden
En dan ben ik weer terug op mijn eerste reactie.....