Is er voor Windows ook een programma waarbij je gecorrigeerd wordt als je een gitaarakkoord niet goed aanslaat?

Mac heeft een programma dat Garageband heet. Je kunt er heel fijn muziek mee componeren en in elkaar draaien, zodanig dat het best prof klinkt. Er zitten ook lessen bij voor gitaar. Je moet dan akkoorden spelen en als je met je rechterhand de snaren niet goed aanslaat, word je gecorrigeerd, Je ziet dan aan de kleur of het wel of niet goed is. Is het goed dan mag je door naar het volgende akkoord. Ook de letters van de akkoorden staan aangeven. Erg goed programma voor beginners. Helaas heb ik zelf geen mac, maar zou dit graag zelf ook wel willen hebben, want zo heb je je eigen digitale leraar. Het gaat bij de akkoorden om de gitaaraanslag met de rechterhand. Kent iemand zo'n programma, voor Windows die dat ook kan en zo ja, waar kan ik dit vinden, en hoe heet het?

Toegevoegd na 6 minuten:
Het bevat ook een Stem optie die ik wel zie zitten, dus liefst zo'n programma waar dit beiden ook in zit..

Toegevoegd na 6 uur:
Of is wer wellicht aan ander klein proggie dat dit kan; dat deze functies heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Als je Garageband een fijn programma vindt is Mixcraft 5 een goed alternatief... Je kan er oa. je Garageband loops in gebruiken.

Zie bron voor details...