Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand misschien welk liedje ik bedoel?

Bij het liedje zit een tekenfilmpje waarbij mensen aan weerseinden van hun hoofden een soort punten hebben. Het gaat over een nog alleen iemand volgens mij, hij heeft niet echt vrienden, alleen een dier (wat voor dier weet ik ook niet meer, volgens mij een hond). Op het einde klimt hij op een ladder naar de maan. Maar verder weet ik het niet meer. Het was laatst ook nog op radio Veronica weet ik nog, en elke keer wordt er een soort vraag gesteld in het liedje, en de titel is die vraag ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Moby geloof ik en iets met why does my heart feel so bad misschien???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee, maar dat is hem!! Heel erg bedankt, ik zat er al een paar dagen mee in mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha gelukkig!! Graag gedaan :):)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook nog een schitterend nummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is gewoon het enige, maar wel het goeie antwoord. Bedankt voor het antwoord, ik zat er al dagen mee in m'n hoofd, ik wist nog hoe de poppetjes eruitzagen, maar ik wist die tekst niet meer helemaal. Alleen het woordje soul nog ;P Maarja, ik zal 't niet te lang maken, je hebt gewoon het beste antwoord gegeven ;) Mvg, Spuntje

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding