ik ben een rapper maar in mijn klas weet niemand dat hoe kan ik dat het beste bekend make

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Begin vooral met het zelf opnemen voor YouTube enzo. Een goeie vriend van mij is ook rapper er die is ook zo begonnen en een beetje met vrienden. Die staat nu ook op lokale rap avonden etc. Te laten horen. En ook door een goeie track van jezelf doorsturen met mobiele telefoon enzo. En zet iets vn jezelf op je eigen Hyves of Facebook

Neem het op en laat het een keer in de pauze aan je klasgenoten horen. Je kunt ook een keer voor ze rappen. Dat vinden ze vast heel leuk.

Zeg het gewoon of geef onverwacht een demonstratie op het schoolplein!

Ik weet niet in welke klas je zit maar misschien kan je een spreekbeurt maken en dan laten horen wat rappen is. Dan weten ze ook gelijk dat je rapt.

Door je klas een rap te geven...

Hoezo schaam je je ervoor dan. Je kunt toch best zeggen wat je rapt? Rappen is nou niet bepaald waar je meteen van zegt je bent een mietje. Probeer anders iets op te nemen en laat het dan aan je klasgenoten horen. En wanneer het voorbij is zeg je dat jij dat bent. Dan is het ook nog een aangename verassing:)

Jullie hebben op school vast wel een aula of kantine waar jullie gezamenlijk pauze houden .... zet een versterker neer en een mic en pak je moment in de pauze ... dat zal zeker een verrassing zijn voor iedereen. Laat je horen !! Suc6 !!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100