ik ben een rapper maar in mijn klas weet niemand dat hoe kan ik dat het beste bekend make

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
itsme
13 jaar geleden
als je het al in je eigen klas niet durft te vertellen, dan vraag ik me af of je wel voor publiek durft te staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel zo dat het vaak minder eng is om voor vreemd publiek op te treden dan voor bekend publiek toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rapper? jij? Een wanabe denk ik, of zie ik dat fout? Rappen is rijmen en met de taal omgaan. Van een rapper had ik een vloeiende zin als vraag verwacht met goede spelling. Wil je serieus de muziek in, maak dan een gewoonte van juist taalgebruik. Dat is vrezelijk belangrijk, voorbij rap.

Het beste antwoord

Begin vooral met het zelf opnemen voor YouTube enzo. Een goeie vriend van mij is ook rapper er die is ook zo begonnen en een beetje met vrienden. Die staat nu ook op lokale rap avonden etc. Te laten horen. En ook door een goeie track van jezelf doorsturen met mobiele telefoon enzo. En zet iets vn jezelf op je eigen Hyves of Facebook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Neem het op en laat het een keer in de pauze aan je klasgenoten horen.

Je kunt ook een keer voor ze rappen. Dat vinden ze vast heel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg het gewoon of geef onverwacht een demonstratie op het schoolplein!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das een goed idee +
Ik weet niet in welke klas je zit maar misschien kan je een spreekbeurt maken en dan laten horen wat rappen is. Dan weten ze ook gelijk dat je rapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je klas een rap te geven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo schaam je je ervoor dan. Je kunt toch best zeggen wat je rapt? Rappen is nou niet bepaald waar je meteen van zegt je bent een mietje.

Probeer anders iets op te nemen en laat het dan aan je klasgenoten horen. En wanneer het voorbij is zeg je dat jij dat bent. Dan is het ook nog een aangename verassing:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie hebben op school vast wel een aula of kantine waar jullie gezamenlijk pauze houden .... zet een versterker neer en een mic en pak je moment in de pauze ... dat zal zeker een verrassing zijn voor iedereen. Laat je horen !! Suc6 !!