zijn er workshops om dj te worden voor kinderen van 12+

zoja graag site neer zetten in reactie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke regio?

Het beste antwoord

Op het forum van Bax kunnen ze je beslist beter helpen. Dat is een forum van en voor DJ's zowel professionals als amateurs en veel van jou leeftijd. Optredens, hoe en wat, kosten, apparatuur, alles wat met DJ's te maken heeft wordt daar besproken.

http://www.baxshop.nl

Zoek links van het beeld naar forum.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh ja, vergeten: ze organiseren daar ook regelmatig workshops voor jong en oud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja kijk op vakantieveilingen.nl en dan bij cursus