Hoe kan ik dit op mijn ipod veranderen?

Ik heb een probleem op mijn iPod. Ik heb pas het album Disc-overy van Tinie Tempah gekocht. Bij coverflow staan de 15 nummers verdeeld in 9 covers. Weet iemd hoe ik alle nummers in 1 cover kan krijgen?

Zie de afbeelding!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

volgens mij kun je ze op itunes op je computer naar elkaar toeslepen. ik heb dit zelf nog nooit gehad maar volgens mij met dit werken! je klikt gewoon met je muisknop op het nummer dat je wil verslepen houd hem ingedrukt en gaat met je muis op de afspeelijst staan waar je hem wil hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek naar de nummers (op itunes) die je in een album wilt hebben
Selecteer ze dan allemaal, dan rechtermuisknop > info, voer dan de naam van het album , het jaar , tracknummers ,enz in
Ok
En dan heb je je nummers in één album staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat die gast boven zegt
je moet alle album namen en artiestennamen hetzelfde maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ging het vanzelf weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door ze op Itunes allemaal precies hetzelfde te noemen. Of ze naar lekaar toe te slepen.