Hallo, Ik zou graag willen weten wat goede cello fabrikanten zijn. Ik ben op zoek naar een nieuwe cello en mijn richtprijs is €1000.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik heb geen verstand van cello,
Maar je vraagt naar goede fabrikanten en jr richtprijs is 1000€ .
In de koper instumenten krijg je voor dat geld alleen maar brak spul.
Ik zou voor 2de hands gaan, en dan een goede niet te oud en neem een ervaren speler mee!
Succes
Ps heb je geen les of leraar !?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

geen cello kopen maar een gitaar cello zijn dom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dat geld heb je echt alleen maar brandhout. Je kunt beter tweedehands kopen en je iig goed laten voorlichten door deskundigen voordat je een verkeerde aankoop doet.