Hoe kan ik een radiostation vastzetten op de pc zodat ik dit niet steeds opnieuw op hoef te zoeken?

Als ik het bij faorieten zet krijg ik niets te horen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3K

Het beste antwoord

Je kunt het ook als startpagina instellen. Als je dan de browser opent, begint de radio ook meteen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als de pagina niet goed geladen is moet je op het knopje f5 duwen dan herlaad de pagina en dan doet hij het waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtermuisknop op stationlink. Link kopiëren, nieuw favoriet aanmaken en....plakken maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar een snelkoppeling op je bureaublad. zo kun je het snelst de radio openen. als de radio via een flash wordt geopend, kun je het beste de flash opslaan ( als mogelijk is ) en zal het alsnog afspelen.