het deuntje van de reclame spot doe de gehoortest. op welke melodietje lijkt die van een metal/ hard rock nummer vlogens mij van een duiste band

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (2)

Het deuntje is "Do The Hustle" van Van McCoy..
Welk nummer jij hierin herkend, weet ik niet..

Toegevoegd na 6 dagen:
Voortbordurend op het antwoord van moniek.. bedoel je "Engel" van Rammstein?
Daar zit een gefloten stukje in dat met wat fantasie, lijkt op het begin van de hoortest tonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ik aan een Duitse metalband, dan denk ik aan Rammstein. Denk ik aan het bliepgeluidje van de hoortest, dan denk ik aan Du Hast. Lijkt niet op Do the Hustle, maar is misschien toch wat je bedoelt...

Luister vanaf 2:02 en vanaf 3:34.