Barry White = make out muziek... wat nog meer?

Vraag om make out muziek en de meesten zullen 'Barry White' zeggen, ongeacht welk nummer. Zijn er nog meer artiesten die hier zo aan verbonden zijn?

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik bedoel dus echt een artiest die op deze manier bekend staat. Los van persoonlijke voorkeuren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Marvin Gaye; Sexual heeling, let's get it on.
Champaign; how about us
George Michael; careless whisper
Usher; nice and slow
Bob Seger; We've got tonight.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja een klassieker!
Dat is heel persoonlijk.
Wij hebben Sade No ordinary love als "ons nummertje" ;-)
Maar wat ook heel relax is is Celtic mist o.i.d. het hangt ook erg af van de bui waarin je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Norah Jones!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Easy" van de Commodores.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee welke artiesten nog meer bekend staan om hun Make out muziek.

Je hebt wel albums als "Music for Lovers" enzo.

Misschien is dat wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De slow nummers van Keith Sweat: Make It Last Forever, Nobody, I'll Give All My Love To You... Check ze maar op You Tube. :)