Met welk progamma kan ik beats achter bestaande muziek zetten zodat ik kan mixen?

gebruikte altijd Magix om muziek te maken, maar ik wil nu ook eventjes wat mixen, bijvoorbeeld dat ik een 80's nummer neem en die dan kan mixen en beats achter kan zetten, oh en graag gratis! hoeft niet dan koop ik hem wel maar help me!

MysteryGuitarMan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is deze gratis, zo nee, welke winkel kan ik hem kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mixcraft is the best!
Noiit gedacht dat ik een nederlander zou zien die bekend is met dit programma. Nee het is net gratis je kan het tegen betaling downloadeb op de website.
Maar er is ook via andere manieren aan te komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
piraat baai xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje heb gedownload ;D handig programmatje

Andere antwoorden (3)

Virtual DJ trial.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Audacity werkt prima, kunt de bpm ook in balans brengen zodat eventuele snelheidsverschillen genivelleerd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Traktor le