ik zoek een numer van de beatles met een tambourijn stuk erin?

Het lijkt een beetje op een ratelslang die ratelt...

(Ik vraag me trouwens ook af hoe ik nu meer nummers met zon tamboerijn geluid kan vinden,omdat ik niet mag vragen om een opsomming hier :)...)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Is "Hey Jude "soms het nummer wat je zoekt, hierin hoor je duidelijk het gebruik van de tambourijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kunnen er aardig wat zijn:

Ticket to ride
Drive my car
You won't see me
Think for yourself
Wait
PAPERBACK WRITER !!!
You've got to hide your love away
Help
Rubber soul
Think For Yourself
Tomorrow Never Knows
Hey Bulldog
Dear Prudence

http://www.beatlesbible.com/forum/recording-and-musicology/tambourine/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ratelslang-achtige geluid zit duidelijk in "Day Tripper".
bamibal
11 jaar geleden
Hallo Hilbert, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Kijk eens of het op deze link staat:
http://books.google.nl/books?id=alHo2MjIRgAC&pg=PA379&lpg=PA379&dq=nummer+van+de+beatles+tamboerijn&source=bl&ots=RExH2nfu7N&sig=ubJGajUMsB2wTjsg_TXXECUTNOI&hl=nl&sa=X&ei=CGM7UZnSOsOK7AbayYCYBQ&ved=0CE8Q6AEwBg#v=onepage&q=nummer%20van%20de%20beatles%20tamboerijn&f=false

Succes, Sonja